fbpx

Διαλογισμός για ήρεμο ύπνο

© Sleepy Nights

b8766c59-3d07-4523-ac2c-f20e3f164957

Χωρισ πιεση

Όταν αφήνουμε το σώμα να χαλαρώσει, αφήνουμε και το μυαλό να απομακρυνθεί. Απαλά, χωρίς να προσπαθούμε να πιέσουμε τον ύπνο να έρθει.

ΧΩΡΙΣ ΕΝΤΑΣΗ

Όσο το δυνατόν επιτρέψεις στον εαυτό σου να αφεθεί στην καθοδήγηση του διαλογισμού και όσο περισσότερο το εξασκείς, τόσο πιθανότερο είναι να δημιουργήσεις ένα ξεκούραστο νου που μπορεί να κοιμάται άνετα.

ΗΡΕΜΗΣΕ ΤΟΝ ΝΟΥ ΣΟΥ

Ο διαλογισμός μας εκπαιδεύει να βρισκόμαστε λιγότερο στον νου μας και να έχουμε βαθύτερη επίγνωση της παρούσας στιγμής. Το μυαλό, έχει την τάση να εγκλωβίζεται σε σκέψεις. Ειδικότερα την ώρα του ύπνου, όπου η κίνηση στο σώμα σταματά και μένουμε σε ακινησία. Ο διαλογισμός για τον ύπνο είναι μια καθοδηγούμενη διαδικασία η οποία από μόνη της προσφέρει φυσικά βοήθεια στο να επιτρέψουμε στο μυαλό μας να αφήσει την ημέρα- ό,τι συνέβη και ό,τι είχε ειπωθεί- με σκοπό να μπορέσουμε να ξεκουράσουμε το μυαλό μας ενώ παράλληλα προσφέρουμε ξεκούραση και στο σώμα μας.

Ακολούθησε τα Βήματα


Βελτιωση

υπνου

καλυτερη

συγκεντρ ωση

εστιαση

στην αναπνοη

© 2024Ourania Grammenou All Rights Reserved.

Πολιτική ΑπορρήτουΌροι Χρήσης